נוגה גידור בע"מ

סגנונות גידור

סגנונות גידור

האם ידעתם שבעולם של היום קיימים סגנונות רבים שמשפיעים על הנראות של המבנה כולו? כפי שעולמות העיצוב והאסתטיקה השתדרגו במיוחד בשנים האחרונות, גם עולמות הגידור לא נשארו מאחור והיום הם מציעים מגוון רחב של סגנונות שכל אחד יוכל להתחבר אליהם. רוצים לגלות את כולם? המשיכו לקרוא.

סגנונות גידור – גדר כלונסאות

גדר כלונסאות היא אולי צורת הגדר הקלאסית והאהובה ביותר. מדמיינים בראש גדר עץ לבנה, ממש כמו בסרטים? עליה אנחנו מדברים. גדר כלונסאות תעזור לכם לשמור על מראה שהוא מצד אחד קלאסי, מצד אחד חמים, מזמין וביתי. גדרות מסוג זה מתאימות במיוחד לבתים פרטיים עם חצרות ובעלי חיים, משום שהן יעזרו לכם לשמור עליהן ולא יראו עליהם נזק בקלות.

בואו להתרשם מגדר פנל מבודד

סגנונות גידור – גידור מודרני

במידה ואתם גרים בבית מודרני שהשקעתם הרבה חשיבה, זמן ומאמץ בעיצוב שלו – למה לא לדאוג שגם הגדר שלכם תמשיך את הקו הזה? רבות מהגדרות המודרניות של היום הן גדרות העשויות מאלומיניום, חומר קל שנעים לעבוד איתו ולייצר גדרות בהתאמה אישית וגדר ביטחונית לפי רצונות הלקוחות. כך, תוכלו להמשיך ולהראות את העבודה הקשה שלכם גם בחלקים החיצוניים של הבית, בכל יום ובכל מצב.

סגנונות גידור – גידור עץ

יש משהו יותר יפה, עוצמתי ומעלה חיוך על הפנים מגדר עץ? יש סיבה לכך שלגדרות העץ ממשיך להיות מקום בלב של כולנו, על אף שהטכנולוגיה יודעת להציע לנו מגוון רחב במיוחד של גדרות: החיבור שלנו לעץ ולטבע לעולם לא יפסק. גדרות עץ יכולות להשתלב מעולה בבתים שרוצים להיות קרובים לירוק ולצמחים או לשלב אותה עם גינת הירק שאתם מגדלים.

אולי יעניין אותך גידור איסכורית

סגנונות גידור – גידור שקוף

את הגידור השקוף נמצא לרוב בקרבת בריכות או בבתים מודרנים וחדשניים יותר, כאלו שרוצים להגן על האנשים הגרים בתוכם אבל לא רוצים להגביל את הראייה. גידור שקוף מעניק לכל חלל שהוא נמצא בו מראה חדשני ומסקרן, כזה שלא רואים בכל מקום. עם זאת, כן חשוב לזכור כי הגידור השקוף יכול להיות מעט מסוכן עבור ילדים קטנים שלא ישימו לב אליו, לכן חשוב לשים לב היכן ממקמים אותו בבית.

לא משנה מהו הסגנון שהכי התחברתם אליו, אצלנו ב״נוגה גידור״ תוכלו למצוא אותו! אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לשוטט באתר ולמצוא את הגדר המושלמת עבורכם. במידה ואתם מתלבטים בין כמה דגמים או שיש לכם שאלות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות שלנו בטלפון: 052-8787228.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן