נוגה גידור בע"מ

סוגי גידור אלומיניום

סוגי גידור אלומיניום

אם חשבתם על גידור החצר שלכם, בטח בדקתם כל מני אופציות, מחירים וחומרים לגדרות. גידור אלומיניום הוא סוג הגידור המשתלם והאמין ביותר כיום. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

למה כדאי לגדר את החצר?

כנראה שכל מי שיש לו בית קרקע פרטי חושב על הגידור המתאים לחצר שלו. יש סיבות רבות למה כדאי לגדר את החצר שלכם:

למנוע מבעלי החיים לצאת – אם יש לכם כלב או כל חיית מחמד אחרת, תרצו לגדר כדי שתישאר בחצר.

בטיחות הילדים – גידור החצר חשוב מאוד כדי לשמור על בטיחות הילדים שלכם. אם יש לכם ילדים קטנים ואתם גרים לא רחוק מכביש או שאתם רוצים למנוע מן הילדים לצאת לבדם, אתם מוכרחים גידור איכותי.

לשמור על הבית- גידור איכותי לא רק ימנע ממי שבפנים לצאת, אלא גם ממי שבחוץ להיכנס. גידור יכול לסייע בהתגוננות מפורצים. מבחינה סטטיסטית פחות מנסים לפרוץ לבתים מגודרים מאשר לכאלו שלא.

אסתטיקה ועיצוב – גידור איכותי ויפה יוסיף המון למראה הבית והחצר שלכם. אפשר גם לשלב את הגידור עם עיצוב הגינה ולהשיג מראה מלוטש ויפה.

פרטיות – גידור מסביב לבית ייתן לכם שקט, פרטיות וגם יפחית את הרעשים מן הרחוב.

מה מיוחד בגידור אלומיניום?

אחד הדברים הכי מיוחדים ובולטים בגידור אלומיניום או בגידור אתרי בנייה הוא שאפשר להתאים את גדר האלומיניום לכל עיצוב ופלטת צבעים של כל בית. גדר אלומיניום היא אסתטית, חזקה ומגיעה בשלל עיצובים וצורות.

האלומיניום הוא חומר קל משקל וגם שפשוט יחסית לעבוד עמו. כך שגדר אלומיניום היא קלה יותר להרכבה מחומרים אחרים, כמו ברזל למשל. בנוסף, אלומיניום הוא גם חומר גמיש וניתן לעצב אותו בקלות לשלל צורות ועיצובים מרהיבים.

בנוסף, אלומיניום היא מתכת שאינה מחלידה ועמידה מאוד לפגעי מזג האוויר כמו חום קיצוני וגשם.

בואו לגלות עוד על בחירת קבלן

סוגי גידור אלומיניום

יש למעשה שני סוגים עיקריים של גדרות אלומיניום: גדרות מסגסוגת אלומיניום שחומר הגלם שלהן הוא אלומיניום מעורב עם חומרים נוספים וגדרות מאלומיניום טהור.

בנוסף יש צורות ועיצובים רבים לסוגי גדרות אלומיניום. יש גדרות שנראות ממש כמו עץ, יש גדרות שנראות כמו ברזל ועוד שלל דוגמאות וגם אפשרות להתאמה אישית, כך שתוכלו לגדר את הבית או החצר שלכם עם גדר אסתטית ומעוצבת שתתאים בדיוק לסגנון שלכם.

איפה כדאי להזמין סוגי גידור אלומיניום?

מומלץ להזמין גדר אלומיניום רק מעסקים שמתמחים בנושא, שיסבירו לכם גם על תחזוקת גדר אלומיניום. אנחנו בנוגה גידור, מומחים בעיצוב והתקנת גדרות אלומיניום בכל העיצובים והסוגים.

לסיכום

אז אם אתם מתלבטים עדיין איזו גדר להתקין בבית שלכם, גדר אלומיניום היא הבחירה האיכותית והחכמה ביותר. גדר אלומיניום לא תאכזב אתכם, לחציצה מושלמת בין ביתכם לרחוב, לאמידות בכל מזג אוויר ולעיצוב יפיפה שישתלב נפלא עם הבית, גדר אלומיניום תיתן לכם את כל זה ויותר.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן