נוגה גידור בע"מ

חובת גידור אתר בנייה

חובת גידור אתר בנייה

אם אתם מנהלים של אתר בנייה או עומדים בפני פרויקט חדש ומרגש – המאמר הזה הוא בשבילכם. אנחנו יודעים שיש המון סידורים, אישורים והזמנות שאתם צריכים להתעסק בהם עכשיו רגע לפני תחילת העבודות בשטח, אך יש נושא אחד שאסור לכם להשאיר מאחור: גידור אתר הבנייה שלכם. חובת גידור אתר בנייה היא חובה ממשלתית שאסור לזלזל בה, ואנחנו כאן בשביל לעזור לכם לעמוד בה בקלות. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

חובת גידור אתר בנייה – האם היא חלה על כל אתר שהוא?

אכן כן. החוק במדינת ישראל קובע כי כל אתר בנייה שהוא, לא משנה היכן הוא ממוקם או מה הוא היקף העבודות שמתבצע בשטחו – מחויב בגידור מלא של המתחם. החוק גם מבהיר כי בגידור חייבות להיות כניסות ויציאות מסומנות, אשר רק מהן העובדים והכלים יכולים לנוע אל ומחוץ לאתר.

אולי יעניין אותך גם גדר זמנית

מדוע ישנה חובת גידור לאתר בנייה?

ישנן כמה סיבות שבגינן המדינה מחייבת כל אתר בנייה לגדר את שטחו:

  • על מנת לשמור על ההולכים והשבים – משימת הבטיחות צריכה להיות בראש מעייניו של כל אתר בנייה, ובזה כלול גם שלומם של האנשים אשר אינם קשורים לאתר. במקרים רבים אתר בנייה נמצאים באזורים הומי אדם, ועל מנת להגן עליהם יש צורך לגדר את המקום.
  • על מנת שהציבור ידע – בני אדם הם יצורים די סקרניים, ובמקרה שישנו אתר בנייה שאינו מגודר אנשים עלולים להתעניין ולהיכנס לתוך האתר, מה שעלול לסכן את עבודות הבנייה וגם אותם. מהסיבה הזו חשוב לגדר את אתר הבנייה שלכם, על מנת לאותת לאנשים שיש שם אתר בנייה ושהם ידעו לא להתקרב אל האזור המגודר.
  • על מנת לשמור על העובדים –גידור של אתר בנייה, כמו גדר רשת, מסייע גם בשמירה על הפועלים והעובדים הנמצאים במקום. החל מהענקת פרטיות שתאפשר להם לעבוד בנחת, דרך הגדרת גבולות הגזרה של העבודה ועד הגנה עליהם מפני כלי רכב או אנשים חיצוניים: הגידור מסייע לכם לשמור גם על אנשי המקצוע שלכם.
  • על מנת למנוע מקרים של גניבת ציוד – לצערנו, אנחנו שומעים מדי פעם על מקרים בהם ציוד מקצועי נגנב מאתרי בנייה שונים ברחבי הארץ. רבים מהאירועים האלו מתרחשים משום שלא הייתה במקום גדר כנדרש, מה שהוביל להוצאות כספיות גדולות ומפח נפש. מהסיבה הזו, חשוב להשקיע בגידור אתר הבנייה שלכם עוד לפני שאתם יוצאים לדרך.

חובת גידור אתר בנייה – איך לבחור את הגדר הטובה ביותר למשימה?

הגדר של אתר הבנייה שלכם צריכה להתאים למקום: להיות בנויה מחומרים חזקים, להראות מי הם בעלי המקצוע בשטח ולהפריד בינו לבין השטח הציבורי. כדאי שתדעו כי ישנם מקרים בהם תוכלו להזמין גידור לאתר בנייה בהזמנה אישית.

במידה ואתם עדיין מחפשים גדרות אשר יתחמו את עבודות הבנייה שלכם וישמרו על הפועלים במקום והעוברים ושבים בטוחים – הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב״נוגה גידור בע״מ״ נשמח לייצר עבורכם את הגדרות הטובות ביותר לפרויקט שלכם, וגם להתקין אותן עבורכם בקלות ובמהירות. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מוכנים לצאת לדרך, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 052-8787228.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן