נוגה גידור בע"מ

תחזוקת גדר אלומיניום

תחזוקת גדר אלומיניום

היום ניתן למצוא גדרות אלומיניום בבתים רבים בישראל. העמידות של המתכת, לצד האפשרות לעצב אותה בהתאם לרצון הלקוח, הפכו אותה לפתרון פופולארי לכל מי שרוצה להנות מגדר מוגנת ואיכותית לבית או לעסק. עם זאת, שאלת התחזוקה עדיין ממשיכה להעסיק לא מעט מהרוכשים שלה, ואנחנו החלטנו לשים לזה סוף אחת ולתמיד. במידה וגם לכם יש תהיה בנוגע לתחזוקת גדר אלומיניום, אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא. אספנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר עם התשובות שישאירו אתכם בראש שקט.

למה חשוב לתחזק את גדר האלומיניום שלי?

הסיבה החשובה ביותר לתחזוקה של כל גדר אלומיניום, בין אם מדובר בגדר ביתית או בגדר המגינה על העסק שלכם, היא בשביל שתוכלו לוודא שהיא עובדת עבורכם בכל יום מחדש. אלומיניום היא אמנם אחת המתכות העמידות ביותר שעולמות הבנייה משתמשים בהם, אך גם היא עלולה להיפגם בעקבות מזג אוויר קיצוני, לכלוך או פגיעות חיצוניות אחרות. תחזוקה שוטפת וניקיון של הגדר יבטיח לה חיי שימוש ארוכים יותר וימנע מכם את הצורך להחליף את הגדר לעיתים קרובות. בנוסף, תחזוקה של הגדר תשמור על המראה האסתטי שלה לאורך זמן ותעזור לכם ליהנות מנכס אסתטי כבר משער הכניסה.

כל כמה זמן צריך לבצע תחזוקת גדר אלומיניום?

על מנת שתהליך התחזוקה יוכל להשיג את מטרתו ולהבטיח לכם גדר עמידה ואיכותית, חשוב להשקיע בו ולבצע אותו לעיתים די קרובות. ההמלצה שלנו היא להקדיש לנושא זמן מדי חודש, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהגדר שלכם ממשיכה לעבוד עבורכם בכל יום מחדש.

האם תחזוקת גדר אלומיניום היא משימה מורכבת?

ממש לא! אנחנו יודעים שהכותרת הזו יכולה אולי להתריע או ליצור את הרושם שמדובר במשימה שדורשת הרבה מאוד זמן וסבלנות, אבל המציאות היא אחרת לחלוטין. תחזוקה של גדר אלומיניום אינה דורשת הרבה מאוד השקעה או כלים. מספר דקות מדי חודש יעזרו לכם להאריך את אורך החיים של הגדר שלכם ויאפשרו לכם ליהנות ממנה לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם סגנונות גידור

האם תחזוקת גדר אלומיניום כוללת ניקוי של הגדר?

אכן כן. אחד הצעדים החשובים ביותר בתחזוקה של גדר אלומיניום הוא ניקיון מוקפד של הגדר באמצעות חומר ניקיון ייעודי ומעט מים. הניקיון נועד להוריד מהגדר לכלוכים כמו אבק, צואה של חיות וציפורים ואפילו יכול לסייע ולעכב את תהליך ההתחמצנות של המתכת שמובילה לבלאי מהיר שלה.

האם שינוי צבעה של הגדר נחשב כעבודת תחזוקה?

בוודאי שכן. ישנם לא מעט אנשים שמחליטים להחליף את צבע הגדר כעבור זמן מה, וזה בסדר גמור, רק חשוב לוודא שמדובר בצבע המתאים למתכת המיוחדת הזו. אחרת, מלאכת הצביעה לא תסייע לגדר אלא רק תפגע בה.

תחזוקת גדר אלומיניום ממש לא חייבת להיות מורכבת או קשה במיוחד, אבל אם אתם עדיין מרגישים שאתם צריכים קצת עזרה בנושא – אנחנו בנוגה גידור נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו מתמחים בייצור והתקנה של גדרות מכל הסוגים, לרבות גדרות אלומיניום, ונשמח לחלוק אתכם את הידע שצברנו לאורך השנים. במידה ויש לכם שאלה שעוד לא נתנו לה תשובה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 052-8787228.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן