נוגה גידור בע"מ

פח צבוע – כל היתרונות שלו

פח צבוע

כאשר מתכוונים להניח יריעות עשויות מפח כסככת הגנה, גג או יחידות של גדר סביב אזור בניה, אפשר להשתמש בפח בגוונים מתכניים או לרכוש פח צבוע. לצבע הזה יש מספר יתרונות כמו: הגנה על אותו משטח, אסטתיקה והתאמה לערכת הצבעים בסביבתו ועוד. במאמר זה נדון על הנושא בקצרה ונסבירו. תוכלו להשיג את המוצר בחברת נוגה, המייצרת ומשווקת מוצרי פח ואסכורית.

איך צובעים את הפח?

הצביעה הזו מתבצעת באמצעות שכבה אחת המגנה על הפח ועשויה אבץ (לפח מגלוון), וניתן להשתמש לצורך כך בחומרים כמו ווקס תחמוצת אבץ. לאחר מכן, ישנה אפשרות לצבוע את הפח באמצעות חום או בטכניקות נוספות המצמידות את הצבע לפח והופכות אותם לחומר אחיד.

כך, כל מוצר נשאר צבוע לאורך זמן, והגוון אינו דוהה בקלות. זאת בניגוד לצביעה באמצעות צבע קר על ידי מברשת או רולר, המתבצעת על קירות.

אילו צבעים אפשר לבחור?

ישנם מגוון צבעים שמהם ניתן לבחור. במפעל בו מייצרים את הפח יש את כל הגוונים הבסיסיים ולאחר ערבוב חכם שלהם אפשר להגיע לכל צבעי הקשת. החל מבצעים סוליידיים כמו לבן ושחור, ועד לגוונים נועזים יותר כמו אדום, צהוב או כחול. ניתן גם לבחור בצביעה מטאלית או גווני מט מעודנים. הדבר נוכן הן לפח ישר והן כאשר צובעים פח מכופף לצורך גידור פח אסכורית.

כמה זמן לוקח לצבוע כל יריעה?

היות והצביעה מתבצעת כיום בעיקר בדרכים מכניות ואוטומטיות, הזמן שלוקח לצבוע כל יריעה קצר יחסית. עם זאת, לא כל מפעל משתמש בציוד מקצועי זה ולכן אם העבודה התבצעה באופן ידני היא תקח מספר ימים.

כמובן שיש להמתין ליבוש ולחיבור המושלם בין הצבע לפח. לכן פח צבוע יכול להיות יום או יומיים יותר לספק מאשר פח ללא צבע.

האם הצבע עשוי לנזול או להדבר לחומרים אחרים?

לא. בניגוד למוצרים צבועים בטכנולוגיות אחרות, במקרה הזה, פח הצבוע אינו משאיר כתמים או סימנים.

הוא מתפקד ממש כמו פח רגיל ללא צביעה. לכן, הוא מתאים לנשיאה והובלה לכל האר ללא כל בעיה.

אם אתם זקוקים לפח עם צבע, אל תהססו לפנות אלינו. אנו יכולים לספר יריעות בכל גודל ובכל עובי. כמו כן, נוכל לספק גם אסכוריות צבעוניות המכופפות בהתאם לצורך, ובעלות יכולת של יריעה אחת להתחבר באופן מושלם ליריעה נוספת.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן