נוגה גידור בע"מ

איסכורית בצבעים – למגוון רחב של שימושים

איסכורית בצבעים

לאורך השנים האחרונות אנו משווקים איסכורית בצבעים למגוון רחב של תעשיות ויעדים שונים. החל מקבלנים הזקוקים לפתרונות גידור מתקדמים, לבעלי מתחמים מסחריים הזקוקים לגג איכותי וצבעוני ועוד. היכולת של החברה לספק מוצרים אלה במהירות הפכה אותנו לאחת החברות המובילות בתחום.

צביעת פח

צביעת הפח מתבצעת באמצעות שילוב של טכניקות שונות. חלק מחום וכלה במינוף של עקרונות פיזיקליים ההופכים את הצבע לחלק בלתי נפרד מהפח.

עם השנים, הוספנו מכשור מתקדם ופתרונות צביעה חדשניים כדי להעניק ללקוחותינו את המוצרים המתקדמים ביותר בתחום זה. הצבע נשאר לאורך עשרות שנים על הפח. כך הוא יכול לעמוד בתנאים קשים כמו שמש קופחת או קור קיצוני. יש לזכור, כי לכל אחד מהמוצרים שאנו מספקים יעוד שונה. חלק מיועדים לשמש כגדר לטווח זמן קצר במיוחד. ישנו פח גלי שמיועד לשימוש כחלק מהמבנה, ולכן צריך להחזיק עשרות שנים.

אנו דואגים לספק במהירות הבזק. כל כמות, בצבע הרצוי, בעובי הרצוי ועם כמות הגלים הנדרשת בפח. אם אתם זקוקים לפח טרזי צבוע, אינכם צריכים לצבוע אותו בעצמכם. אנו נספק את הפח עם הצבעים המתאימים משלל צבעי הקשת הנמצאים בקטלוג שלנו.

איסכורית בצבעים – מדוע חשוב להזמין אסכוריות בצבעים שונים?

אנו יודעים כי לאסכורית יש לא רק תפקיד פונקציונלי עבורכם. היא משמשת גם ליצירה של חללים מרשימים. לכן, אם אתם בונים כיום מחסן ומעוניינים שיתאים לסט הצבעים של המותג שלכם – נוכל לספק לכן יריעות שלמות של אסכורית בכל גובה בצבע שתרצו.

כמובן, שיש משמעות גם לעובי של החומר. לא כל ספק איסכורית יכול לייצר במהירות גבוהה כמות גדולה של איסכוריות בצבעים, בגדלים ובעוביים שונים.

הסיבה לכך היא הצורה לבצע את השינויים הדרושים בהגדרות של המכונה כדי לכופף את הפח בצורה הרצויה, ולבצע את אותם כיפופים במרחקים שונים. אנו מסוגלים לעשות זאת בזכות המכשור המתקדם שרכשנו, שמאפשר לשנות את ההגדרות במהירות הבזק.

כך, באותו היום אנו יכולים לעבוד על אסכוריות בצורה שונה ועם גוונים שונים, ללא כל קושי. אנו עוסקים לא רק ביצור אלא גם יבוא פלדה, ולכן יכולים לספר כל מוצר שתצטרכו.

איסכוריות בצבעים – גם לשימושים נוספים

כיום, יש אתרי בנייה שמחפשים דרך להדגיש את המקום, כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים.

אפשר להזמין פח מגולוון, פח ישר שעליו מדביקים מודעות, או להזמין איסכורית בצבעים שונים, שמושכים את העין.

גוונים אלה יכולים להיות צבעים קרים או חמים, גוונים שמתאימים לבצעים השולטים בבניין או צבעי הלוגו של הקבלן או יזם הפרויקט.

היום, יש גם פרויקטים קצרים יחסית במסגרת תוכניות של תמ"א 38 שמסתיימים במהירות. בזמן שבו בונים את הפרויקט אפשר להוסיף אסכורית במגוון רחב של גוונים, שתעניק למבנה חזות מרשימה.

השכנים של המבנים ליד יראו את הפרויקט, וניתן להוסיף על האסכורית מדבקה עם פרטי היזם. כך, ניתן יהיה באמצעות הגדר לשווק את הדירות על גג המבנה. כמו למשוך שכנים נוספים ליצור קשר עם החברה היזמית, לצורך התחלת פרויקט תמ"א 38 נוסף.

לסיכום, אם אתם מחפשים כיום דרך קלה ונוחה להוסיף פתרונות עשויים מפח או אסכורית למבנה – אל תהססו. פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח להציע לכם מגוון פתרונות מתקדמים. מעבר לכך אנו מספקים גם פרופילים שחורים, ומגוון רחב של מוצרים מפח שמקלים על הבנייה.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן