נוגה גידור בע"מ

לוחות פלדה – כל השימושים

פלטות פלדה

אנו משווקים לוחות פלדה לכל השימושים. החל מלוחות ויריעות שיהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהגג או הרצפה של הפרויקט המסחרי שלכם. דרך לוחות שמשמשים כחוצץ בין שכבות שונות במבנה ועד לעיצובים דקורטיביים באמצעות פלדה. בנוסף, יש הבוחרים בלוחות הפלדה שלנו כחלק בלתי נפרד מעיצוב של דלתות, חלונות ואפילו כיסויים עמידים למקררים. בתעשיית הבנייה לוחות אלה מככבים לאורך השנים. כמעט לא תמצאו בניין שאין לו חלק זה כאחד מחומרי הגלם. אצלנו תגלו פלטות פלדה וכן פח שונות ותוכלו לבחור את הפלטה המתאימה לכם.

לוחות פלדה – גם לחניונים

החניונים לבניינים החדשים נבנו עם לוחות פלדה. אנו משתמשים בלוחות פלדה על מנת למלא את הפערים בין שורות החניה ולמנוע מאנשים לפרוץ בין החלקים השונים של החניון.שיטה זו מאפשרת לחסוך בעלות הבנייה וחוסכת זמן של הקמת חוצצי בטון.

ניתן להתאים לוחות אלו כדי לספק הגנה ואסתטיקה טובה יותר לחלל החניון. בעזרת פלדה ניתן לשפר את החניונים בפחות מאמץ ובעלות נמוכה יותר. השוואה בין חומרים שונים לחניונים אלה תראה כי פלדה היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר למטרה זו.

למה דווקא פלדה?

פלדה היא תרכובת מתכת המורכבת מברזל ופחמן (בין יתר היסודות). היא משמשת בעיקר בבנייה מכיוון שהיא אחד החומרים המגוונים ביותר על פני כדור הארץ. ניתן להפוך פלדה לדקה או עבה יותר בהתאם למה שאתם צריכים לעשות, מה שאומר שהיא מספקת טווחים ארוכים להפליא מבלי להזדקק לתמיכה מבנית נרחבת כמו חומרי גלם אחרים. לפלדה יש גם יחס חוזק-משקל גבוה בהשוואה לחומרי בניין רבים אחרים כך שניתן להשתמש בה בבניינים גבוהים מבלי להכביד עליהם יותר מדי. לכן משתמשים בה הרבה בבניית גגות כפי שאפשר לקרוא בהרחבה בפוסט העוסק בנושא.

ישנם מספר יתרונות שהופכים אותם לבחירה פופולרית עבור פרויקטי בנייה. הפלדה היא חומר עמיד וחזק, היא אינה שוחקת או נשחקת ואינה נסדקת בלחץ. זה גם קל לחתוך, לרתך ולעצב לכל צורה רצויה.

אפשר לייצר אותם בכל גודל, צורה ואפילו זווית. ניתן לדמות אותן למעין צלחות המגיעות בצורה שטוחה או מעוקלת.

בנוסף, הם משמשים בעיקר בונים כי הם קלים להובלה והתקנה. לוחות פלדה נחשבים גם לבחירה הטובה ביותר לייצור מבנים מכיוון שהם חזקים, עמידים ועמידים לאורך זמן.

גם לוחות גליים

אחד הסוגים הפופולריים ביותר של לוח פלדה הוא לוח פלדה גלי. לוח פלדה גלי הוא סוג גמיש של פלדה המשמש לייצור סוגים שונים של קירות כגון קירות מחיצה, קירות אטומים לרעש וכו'. יש אנשים שסוג זה של פלדה הוא שימושי מאוד מכיוון שניתן להתקין אותה בקלות ללא קושי.

לסיכום, לוחות פלדה הם אחד מחומרי הבנייה הנפוצים ביותר בשימוש בבניית בתים. הם משמשים גם לייצור מבנים קבועים אחרים כמו סככות, גשרים ואביזרים נוספים. תוכלו להזמין אצלנו לוחות כאלה בכל גודל ובכל עובי, בייבוא או בייצור שלנו. לאורך השנים החברה שלנו הפכה להיות אחת מהמובילות בתחום. כעת, גם אתם יכולים ליהנות משירות מסור, בעברית, בישראל, בלי צורך לפנות לספקים חיצוניים.

 

 

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן