נוגה גידור בע"מ

מה זה אסכורית? כל מה שצריך לדעת

מ זה אסכורילת

שנים רבות שפח משמש בתעשיית הבנייה בתפקידים שונים. אך, לאורך השנים הסתבר כי חלק מהתכונות השליליות שלו עשויות להיות לרועץ. למשל, יריעות פח דקיקות במיוחד שלא עברו עיבוד נוטות להחליד. ואינן מחזיקות לאורך זמן. למרות המחיר הזול של הפח, חלק מהקבלנים נמנעו מלהשתמש בפח זה בשל כך. אך, לאורך העשורים האחרונים נוספו טכניקות כדי להפוך את החומר לחזק יותר. כך נוצר מוצר חדש. אם תהיתם מה זה אסכורית, מדובר בשדרוג של הפח.

איך בנויה אסכורית?

כדי לנסות ולשוות לפח יותר כוח, היה נהוג להוסיף לו זוויות שונות או להפוך אותו לגלי. הסתבר, כי הצורה החזקה ביותר, שמעניקה לפה את עוצמתו הרבה היא צורה טרפזית. לכן, כאשר החלו להשתמש בפח טרפזי הוא העניק לבונים את כל היתרונות של חומר זול יחסית לבנייה יחד עם עוצמה.

כאשר הוסיפו לאסכורית גם יכולות של עמידה מול נוזלים הנוטים לגרום לחלודה. כמו מי גשמים, ברד ועוד, נוצר החומר המושלם לבניה של גגות. למעשה, במאה השנים האחרונות גרסאות שונות של איסכורית משמשות בארה"ב כדי לבנות גגות וגדרות, מתחמים תעשייתיים ואפילו קירות של מכוני כושר.

מה זה פח צבעוני?

לא כל אחד רוצה לעבוד עם אסכורית בצבע המתכתי המוכר שלה, שהוא כסוף. מי שמעוניין להשתמש באסכורית צבעונית יכול לעשות זאת בקלות רבה. כל מה שצריך זה רק לרכוש יריעות שנצבעו בטכניקות מתקדמות שהופכות את הצבע לחלק בלתי נפרד מהחומר. כך, הגג נשאר מרשים לאורך שנים רבות, הגדר אינה מאבדת מיופיה, והמתחם נשאר מרהיב לאורך שנים.

מדי פעם, כמובן, כדאי לבצע תחזוקה שוטפת ולוודא כי אין פינות שהחלידו או שהשכבה של האבץ על גבי האסכורית נותרה כשהייתה. אינכם מוגבלים בצבע מכל סט הצבעים הקיים.

הזמנה של יריעות פח לכל גודל

בשימוש במכשור מתאים אפשר לחתוך את האסכורית לכל גודל, ולהתאים אותה לכל פרויקט. אצלנו תוכלו למצוא יריעות פח טרפזי או מעוגל, יריעות של פח ישרות ועוד. כל זאת בהתאם למאפיינים המדוייקים של הפרויקט שלכם.

אנו מחזיקים ברשותינו מיכון שמאפשר לבחור את העובי של האסכורית וכן את הדרך שבה הקיפולים הטרפזיים מתבצעים. אפשר לבחור את כמות הקיפולים ולהעניק לאסכורית את הגוון המדוייק לו אתם זקוקים. למעשה, אין חברות רבות בארץ שמסוגלות לספק כמות גדולה של יריעות כאלה בתוך ימים ספורים בלבד.

לא בטוחים איזה עובי אתם צריכים? התייעצו עימנו

אם אינכם בטוחים איזה עובי של יריעות אתם צריכים, אל חשש. המומחים שלנו יוכלו לעזור לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר. ההזמנה תופק תוך זמן קצר. המוצרים יגיעו ישירות עד אליכם לאתר הבנייה. אין זה משנה אם מדובר במתחם תעשייתי או פרטי, אנו נוכל לספר את חומרי הגלם הטובים ביותר לבנייה.

לסיכום, אם תהיתם מה זה אסכורית, כעת אתם יודעים הכל על החומר הזה. תוכלו לבחור איך לשלב אותו גם בפרויקטים הבאים שלכם, וליהנות ממחיר נוח ומגוון רחב של תכונות חיוביות.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן