נוגה גידור בע"מ

בניית מחסנים: כל מה שצריך לדעת

כיום, מתחמים לוגיסטיים הפכו להיות אפיק ההשקעה של העידן החדש. אנו רואים מחסנים הנבנים בשטחים ציבוריים ומושכרים לקהל הרחב. מחסנים שמיועדים עבור חברות לוגיסטיות כמו אמזון או חברות שילוח ואפילו מחסנים פרטיים. בניית מחסנים מבוצעת בתהליך מהיר ופשוט, ובמקרים מסויימים אפילו לא צריך לקבל היתרים עבור הבניה. במיוחד אם מדובר בשטח פרטי הנמצא מאחורי גבולות הקו הירוק (בו חל החוק הירדני המקל). במאמר זה נעסוק בתחום בהרחבה ונסקור את החומרים האיכותיים ביותר לצורך הבנייה. שווה לקחת הלוואה מהבנק ולהקים עוד היום מתחם משלכם.

בניית מחסנים באיסכורית

לא בכדי בניית מחסנים באסכורית הפכה להיות האמצעי המהיר והקל ביותר. זהו חומר זול וחזק מאוד, שמאפשר צביעה נוחה והתאמה של הגודל ללא כל קושי. ניתן להזמין יריעות פח אלה בכל גודל ועם הקמט הטרפזי שעל הפח אפשר לדעת כי הוא יהיה עמיד בפני נזקי מזג האוויר. לכן, היום אנו מגלים את היתרונות הרבים שלו בכל ענף הבנייה. בכלל זאת גם כאשר מדובר בבניה של שטחי אחסון.

אם תהיתם מהי אסכורית או שאתם לא בטוחים איזו אסכורית מתאימה לשטח המחסן שלכם, תוכלו ליצור קשר עימנו בנוגה ולהתייעץ. ניתן להתקשר אלינו או למלא את הטופס של יצירת הקשר בעמוד הזה.

ניצול חכם של שטח פנוי

ניתן לבנות מחסנים בכל שטח פנוי גם אם הוא פרוש על מטרים רבועים ספורים בלבד, סמוך לבית פרטי. שטח האחסון הזה יכול לשמש לאחסון כלי הגינון או אפילו מכסחת הדשא. יש המשתמשים במחסן כחניון ואחרים כמעין חדר נוסף בבית לכל הבלאגן. זאת משום שאפשר להתקין בו גם מדפים וכך לנצל את כל שטחו גם לגובה.

חשוב לזכור כי למרות שמדובר בפח, אפשר להפוך את המתחם של המחסן לקריר. איך? באמצעות התקנת מזגן חלון הההופך את המקום לבעל טמפורות נמוכות במיוחד או גבוהות בהתאם לצורך. חלק מהבתים מתקינים גם מקרר קטן במחסן, לאחסון של שתייה או עודפי מזון.

החסרונות של האסכורית

כעת אתם תוהים: אז אם האסכורית כל כך טובה, למה לא בונים גם מבני מגורים ממנה? חשוב לזכור כי מבחינת בידוד היא לא אופטימלית, ויש ליצור מספר שכבות עם בידוד כדי להשתמש בחיסכון אנרגטי למגורים.

לכן, את המבנים היבילים מקימים מחומרים אחרים – ואת המחסן בונים מאסכורית. לעומת זאת, גם גגות מגורים יכולים להיות עשויים מחומר זה, והוא יהיה יציב לחלוטין.

מלבד זאת אין הרבה חסרונות לחומר זה, ולכן הוא יכול לשמש לבניה של מחסנים שניתן בקלות להעביר גם ממקום למקום ולהציב בתוך יום אחד בלבד.

לסיכום, אם אתם מתעניינים בהקמה של שטחי אחסון, זה הזמן להתחיל לבצע את המדידות הדרושות. תוכלו להזמין אצלנו את כל סוגי האסכורית בכל צבע ובכל גודל. זמן ההפקה והאספקה שלנו קצר במיוחד בזכות מיקום אסטרטגי בישראל ומכשור איכותי. תוכלו לקרוא אודותינו עוד מידע בעמוד המתאים, ולגלות מדוע אנו מובלים תחום זה בישראל.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן