נוגה גידור בע"מ

צינורות פלדה: למה הם משמשים?

צינורות פלדה

בחברתנו נוגה תוכלו למצוא מגוון רחב של צינורות פלדה בעוביים שונים, המתאימים לכל צורך. במאמר זה נדון בקצרה בשימושים השונים וביתרונות של צינורות פלדה.

השימושים הנפוצים של צינורות פלדה

צינורות פלדה משמשים להעברה של נוזלים כמו מים וכן להעברה של גז או מי ביוב. ניתן למצוא אותם גם בתשתיות המיועדות למערכות לחימה – כמו ברפאל או בתע"ש. הם עשויים ממתכת, כך שניתן להשתמש בהם כדי לעמוד בלחץ ובטמפרטורה הגבוהים. יש להם גם תוחלת חיים ארוכה, כך שאין צורך להחליף אותם לעתים קרובות.

השימוש בצינור פלדה הוא נפוץ. משום שחומר מהונדס שהוא ארוך וצר. צינורות פלדה משמשים לרוב בבנייה ותשתיות מכיוון שהם בעלי תוחלת חיים ארוכה ויכולים לעמוד בלחץ שמפעילים עליהם המים שבתוכם.

בנוסף,הם משמשים למטרות שונות כגון אינסטלציה, הובלה ופרויקטים של בנייה בהם ניתן להשתמש בהם להובלת מים או נוזלים אחרים, גז טבעי או נפט.

הם יעילים גם בתהליכים תעשייתיים כגון הפקת שמנים או גזים והובלת מוצקים כמו פחם. צינורות פלדה נפגעים לעתים קרובות על ידי תכולתם כגון לחץ מי ים על צינור תת ימי. לעיתים קרובות יש צורך להחליף צינורות אלו עקב בלאי או כשל מבני וזו הסיבה שיש להם עלות תחזוקה משמעותית הקשורה אליהם.

היתרון של פלדה בתחום זה

מדוע דווקא פלדה תשאלו את עצמכם. למה לא משתמשים באלומיניום או נחושת?

אנו משתמשים בצינורות פלדה מכיוון שהם חזקים וגמישים, תכונות אלו הופכות אותם לקלים לעבודה.

צינורות פלדה יכולים לעמוד בלחץ גבוה, מתח מכני ורעידות. צינור פלדה הוא גם חומר ידידותי יותר לסביבה שכן יש לו רגישות נמוכה ללחץ הידרוסטטי, קורוזיה וגורמים סביבתיים המהווים בעיות עבור חומרים אחרים כגון צינורות נחושת. אחרון חביב, עלויות ההובלה של צינורות פלדה נמוכות יותר מאשר עבור צינורות נחושת.

סגסוגות פלדה שונות

לא בכדי צינורות פלדה ואסכורית היו מוקד מרכזי בענף הבנייה ב-150 השנים האחרונות. ככל שנבנים יותר ויותר פיתוחי מגורים ועסקים, נדרשים צינורות חדשים לספק את חיבורי המים, הגז והביוב

חברות בנייה משתמשות בצינורות פלדה בשל תכונותיהם הייחודיות. צינורות פלדה עמידים ויכולים לעמוד בלחץ הנוזל בלחץ גבוה מבלי להיקרע. בדרך כלל צינור פלדה עשוי מפלדה מגולגלת חמה שנוצרה בצורה קרה לצורת צינור.הפלדה החזקה ביותר לצינורות היא סגסוגת כרום ונדיום 4140 בעלת תכולת כרום של 16%. סגסוגת זו מעניקה לו יכולות עמידות בפני קורוזיה וקשיחות מצוינות.

אם אתם זקוקים לצינורות אלה ולמוצרים נוספים העשויים מפלדה חזקה, נשמח לעזור וליייעץ. תוכלו לקרוא על מגוון המוצרים שאנו מייצרים ומשווקים באתר.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן