נוגה גידור בע"מ

מסגריות – כך מוצאים אותן

מסגריות

מסגרים ורתכים מבצעים מגוון רחב של עבודות מתכת. למרות השם המטעה לא מדובר באדם שיוצר מסגרות. אם תהיתם כיצד אפשר למצוא את האדם הנכון עבורכם כדי לבנות את המסגרות לחלונות או פרופילים שונים – המאמר הזה נועד עבורכם.

מה זה בעצם ריתוך?

עבודות ריתוך ברזל משמשות בעיקר לתעשיות ייצור ועבודות בנייה כבדות אחרות. סוג זה של ריתוך הוא הנפוץ ביותר מכיוון שניתן לבצע אותו עם מגוון מתכות ועוביים. ניתן לפצל תהליך זה לשתי קטגוריות, ריתוך ידני ואוטומטי. ריתוך ברזל הוא תהליך של חיבור פיסות ברזל או פלדה, לרוב עם חומר מילוי כגון סיגים או אבץ. התהליך נקרא גם "ריתוך" או "טיפול בחום". תהליך הריתוך הנפוץ ביותר לברזל הוא ריתוך קשת.

אם אתם מחפשים אדם שיכול לבצע את העבודות אצלך בבית, אז אינכם זקוקים לשירותים של מסגריות בהכרח. אלא, אתם יכולים להזמין את המסגר אם כל הציוד עד אליכם והוא יוכל להתאים את חלקי המתכת החשובים זה לזה.

מדוע חשוב למצוא אדם מיומן?

למרות שיש לא מעט בעלי מקצוע בתחום הזה בישראל, חלקם רק יצאו מקורסים מתאימים והתחילו לעבוד. תעדיפו למצוא אדם מיומן בעל המלצות והציוד המתאים ביותר לביצוע העבודה שלכם.

מדוע זה כה חשוב? משום שאדם שמתחיל לעבוד בתחום עדיין לא יוצר את המוצר המוגמר באופן מיטבי. הוא עשוי ליצור ריתוכים שאינם נקיים. אם מדובר בחומרים בתוך אתר בנייה, הדבר משמעותי גם מבחינה בטיחותית. משום שריתוכי המתכת שאינם צמודים זה לזה יטב, עשויים לגרום לנזק.

לכן, חפשו אדם עם המלצות או חברה שמתמחה בתחום מסגרות זה.

איפה אפשר למצוא אותם?

בגוגל תוכלו למצוא מספר מסגריות, אך כמובן לא תוכלו לדעת כמה זמן הן קיימות. ניתן גם למצוא מסגריות באתרי אינדקס שונים, שבהם יש לא רק את הפרטים של בעל המקצוע, אלא גם את ההמלצות עליו מלקוחות.

כדאי גם לבדוק שהאדם שמצאתם מתמחה בדיוק בסוף העבודה שאתם צריכים. למשל, אדם שיכול לבנות מחסנים או בעל מקצוע שיכול לתכנן מחדש את הגג של המאפייה שלכם.

לא מדובר רק בפרופילים פשוטים של מתכת, אלא ניתן גם להשתמש במגוון רחב של מוצרים חדישים כמו פח מגולוון או פח טרפזי.

כל בעלי המקצוע הללו יודעים כמובן מהיכן לקנות את חומרי הגלם הטובים ביותר, ורבים מהם עובדים עימנו.

בחינה של העבודה – באמצעות תמונות לפני ואחרי

אחרי שמצאתם מספר בעלי מקצוע והם העניקו לכם הצעות מחיר. מתחיל השלב של סינון האנשים המתאימים. כדאי מאוד לבקש מהם שישלחו לכם תמונות של לפני ואחרי של עבודות שעשו.

לסיכום, אל תתפשרו כאשר אתם מחפשים מסגריות. השוו את את התמונות של העבודות ולא רק את המחירים. שאלו את בעלי המקצוע מה הניסיון שלהם בתחום וכך תמצאו את האנשים הטובים ביותר לכל סג עבודה שתצטרכו.

 

 

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן