נוגה גידור בע"מ

אילו סוגי גדרות מתאימות לפרויקט שלכם?

סוגי גדרות

אתלא אחת אנו נשאלים אילו סוגי גדרות יתאימו לפרויקט. במאמר זה נפרט על סוגי הגדרות הקיימים ותוכלו לגלות עוד על הנושא. החל מגדרות אוסטרליות הבנויות כחוטי תייל וכלה בגדרות אסכורית צבעוניות שמתאימות סביב אתרי בנייה. כמובן, שלצד הפונקציונליות ישנו גם שיקול של עלות ושל התועלת של הגדר ומטרתה.

מה הסיבה שאתם מתקינים גדר?

לפני שבוחרים את הגדר עצמה, זכרו את המטרה שלה. יש כאלה שמתקינים אותה כדי שתסתיר את תכולתו של אתר בנייה. אחרים, בכלל משתמשים בה כדי למנוע מפורצים ומסיגי גבול להכנס למתחם. אם מדובר בגדר שמיועדת להסתיר, תרצו לבחור בחומר אחיד, כמו אסכורית או פח גלי. חומר זה יכול להיות חזק וגבוה מאוד, ואפילו צבעוני.
יש גם כאלה שמתקינים גדר חלקה, ועליה מפרסמים את הנכס שנבנה בתוך אתר הבניה.

אם לעומת זאת הסיבה שאתם מתקינים גדר היא רק כדי למנוע מאנשים לא מורשים להכנס למתחם, תוכלו להשתמש גם בגדר תיל או גדר אוסטרלית. כזו שיכולה לעצור את האנשים שמנסים לטפל עליה. ניתן גם לצרף חוטי תיל דוקרניים מעל הגדר להגנה מקסימלית.

יש קבוצה שלישית שמשתמשת בגדרות לצרכים חקלאיים. למשל, כדי לגדר איזור שבו יש לול או מרעה. שם, הגדר מיועדת גם למנוע מבעלי החיים לנדוד לשטח שאינו בבעלותכם או להגיע לכביש. גם במקרה זה גדר תייל יכולה להיות מספיקה.

סוגי גדרות – היתרון של גדר אוסטרלית או גדר תיל

מבין סוגי גדרות שונים, אנו רואים שהגדר הנפוצהביותר עשויה ממתכת שמאפשרת לראות דרכה. כך, מי שנמצא בתוך המתחם יכול לראות אם כלי רכב מתקרבים אליו. כמו כן,אם המקום נמצא באזור בו יש נוף שאתם רוצים להשקיף אליו – יהיה נכון יותר להעזר בגדר התיל המשמשת כחוצץ. כך היא לא תסתיר את הנוף.

יתרון נוסף שיש לגדר הזו הוא המחיר הנוח. היות ולא מדובר בכמות גדולה של חומר גלם, המחיר יהיה זול משמעותית בהשוואה לגדר אחרת. כמו כן, משקל הגדר אינו רב, קל לגלגל אותה לגליל. כך נוח מאוד לשנע אותה מהספקים ישירות אליכם.

היתרון של גדר עשויה מאסכורית

גם לגדרות אסכורית ש יתרונות רבים. כגדר עשויה פח היא יותר יציבה ויכולה להתמודד מול פגעי הזמן בצורה טובה יותר. היא מכוסה בשכבה של אבץ וצבע שמגנה על הגדר מגשם ושמש.

לצד כל אלה, האפשרויות מבחינת צבע של גדרות העשויים מאסכורית רבות יותר. יש מגוון רחב של צבעים, גדלים וגוונים ביניהם אפשר לבחור. כך, הגדר תתאים בצורה אופטימלית לכל מה שסביבה.

התקנת גדר באתר בנייה שעשויה מאסכורית נפוצה מאוד כיום, וסביר להניח שראיתם לא מעט אתרים כאלה.

בנוסף נהוג להשתמש במוצרים שנוספים שעשויים מפח או פחים מגוולוונים בתהליך הבנייה עצמו, למשל בבניית מחסנים או גגות.

שיקולים נוספים בבחירת סוגי גדר

מלבד השיקולים שתיינו לעיל כמובן יכולה להיות גם דרישה לבנות גדר כדי לחצוץ בין שתי חלקות. למשל, שני שכנים שרוצים להגדיר מבחינה משפטית את רוחב החלקה של כל אחד מהם. אפשרות אחרת היא בניית גדר לצורך הגנה על כלבים וחתולים, שנמצאים בבית פרטי עם גינה גדולה. בעלי מקצוע יכולים לבנות גדרות מותאמות אישית, שיוכלו להיות אסתטיות ועדיין לשרת את בעלי הבתים באופן המיטבי.

לסיכום, ישנם שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת סוג הגדר שתרצו לנכס שלכם. מאמר זה ידון בחלק מהשיקולים הללו והשלכותיהם. בעלי בתים רבים בוחרים בגדרות מסיבות אסתטיות, אך התקנה נכונה יכולה גם להפוך אותה לאופציה בטוחה יותר. לדוגמה, קל לטפס על גדרות כלונסאות ואינן מספקות ביטחון כמו סוגים אחרים.

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

פוסטים אחרונים

Call Now Button דילוג לתוכן